IneedJob | דרושים |

דרוש/ה רכז/ת כח אדם לעבודה במרכז שירות לקוחות דובר/ת ערבית שוטפת. המשרה בת 4 שעות ביום, בימים א'-ה'. תחילת עבודה מייד......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
ראשון לציון
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

דרוש/ה רכז/ת כח אדם לעבודה במרכז שירות לקוחות דובר/ת ערבית שוטפת. המשרה בת 4 שעות ביום, בימים א'-ה'. תחילת עבודה מיידית. תנאים טובים.

דרישות התפקיד:

  • שליטה בשפה הערבית שוטפת, קריאה, כתיבה ודיבור
  • ניסיון בעבודה במרכז שירות לקוחות
  • יכולת עבודה בצוות
  • יכולת עבודה תחת לחץ

תיאור התפקיד:

  • קבלת פניות טלפון מלקוחות דוברי ערבית
  • מתן מענה לשאלות וטיפול בתלונות
  • ביצוע פעולות מכירה ושירות

לפרטים נוספים אנא התקשרו למספר 03-6917160 או שלחו קורות חיים לכתובת דוא"ל michal@bino-center.com .


סגור
תיאור משרה דרושים נציגי שירות תמיכה קבוצת פתרונות התשלום וחיוב כרטיסי האשראי הגדולה בישראל מחפשת נציגי שירות תמיכה ......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
בני ברק
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור משרה

דרושים נציגי שירות תמיכה

קבוצת פתרונות התשלום וחיוב כרטיסי האשראי הגדולה בישראל מחפשת נציגי שירות תמיכה למוקד צעיר, כיף ודינמי.

העבודה כוללת מתן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים, עם דגש על הפן הפיננסי.

המוקד הוא אחד המוקדים האסטרטגיים של החברה, והוא מספק מענה על מכלול הצרכים של הלקוחות העסקיים.

שעות הפעילות של המוקד הן בימים א'-ה', בין השעות 9:00 ל-17:00, למשמרות של 7-9 שעות.

דרישות:

  • ניסיון במוקדי שירות/מכירה - יתרון
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת למידה - חובה
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • ידע במחשבים - יתרון
  • ידע באתרי אינטרנט, בדגש על אתרי מסחר - יתרון
  • ידע בעולם כרטיסי האשראי בישראל - יתרון

תנאים:

  • משרה מלאה
  • תנאים סוציאליים מלאים
  • אפשרויות קידום

אם אתם מחפשים עבודה מאתגרת ומספקת, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו!


סגור
תיאור משרה משרד המרת כספים בתל אביב מחפש פקידה במשרה מלאה היקף המשרה: משרה מלאה שעות העבודה: ימים א'-ה', 9:00-17:0......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
תל אביב
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור משרה

משרד המרת כספים בתל אביב מחפש פקידה במשרה מלאה

היקף המשרה: משרה מלאה

שעות העבודה: ימים א'-ה', 9:00-17:00

דרישות:

  • דינמיות ושירותיות
  • עברית ורוסית כשפת אם
  • ניסיון עבודה עם Excel ו-Word
  • ניסיון בעבודה עם הנהלת חשבונות - יתרון

תנאים:

  • שכר גלובלי + בונוסים

הגשת קורות חיים:

נא לשלוח קורות חיים לכתובת הדוא"ל: Kgconsulting.int@gmail.com 

מיקום העבודה:

המשרד ממוקם במיקום תיירותי בתל אביב, בסמוך לטיילת.

תפקיד הפקידה במשרד המרת כספים

הפקידה במשרד המרת כספים אחראית על ביצוע משימות מגוונות, כגון:

  • קבלת קהל ועזרה ללקוחות
  • ביצוע המרות מטבע
  • טיפול במסמכים ורישום נתונים
  • עבודה מול ספקים

הפקידה צריכה להיות בעלת כושר שירותי גבוה, יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה עצמאית. היא צריכה להיות בעלת שליטה בשפות עברית ורוסית, וניסיון עבודה עם מחשבים.

אם אתם מחפשים עבודה מאתגרת ומספקת בתחום השירות, המשרה הזו היא בשבילכם.


סגור
תיאור המשרה: טכנאי שירות שטח בכל הארץ לתיקון והרכבה של מאזניים. נכונות לעבודה אחראית, מאומצת וארוכת טווח. ניסיון......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
חולון
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור המשרה:

  • טכנאי שירות שטח בכל הארץ לתיקון והרכבה של מאזניים.
  • נכונות לעבודה אחראית, מאומצת וארוכת טווח.
  • ניסיון קודם בתפקיד טכנאי שטח רישיון נהיגה בתוקף - חובה.
  • רכב צמוד ותנאים טובים.
  • מגורים באזור מרכז ודרומה יתרון.

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

  • ביצוע עבודות תיקון והתקנה של מאזניים ברחבי הארץ.
  • טיפול בתקלות במאזניים בהתאם לדרישות הלקוח ומנהל הצוות.
  • ביצוע עבודות תחזוקה שוטפת של מאזניים.
  • ביצוע בדיקות תקינות למאזניים.
  • מתן שירות לקוחות ללקוחות החברה.

דרישות המשרה:

  • השכלה טכנית בתחום האלקטרוניקה או מכונות.
  • ניסיון קודם בתפקיד טכנאי שטח של מאזניים.
  • ידע וניסיון בעבודה עם כלי עבודה מכניים וחשמליים.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת.
  • רישיון נהיגה בתוקף.

תנאי העסקה:

  • משרה מלאה.
  • שכר בהתאם לניסיון והכישורים.
  • רכב צמוד.
  • תנאים סוציאליים טובים.

סגור
מנהל/ת תיק לקוחות אסטרטגיים במפעל ליד נתניה תיאור התפקיד ניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים של עסקים מנת......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
נתניה
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

מנהל/ת תיק לקוחות אסטרטגיים במפעל ליד נתניה

תיאור התפקיד

  • ניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים של עסקים מנתניה וצפונה
  • עבודת שטח מרובה, כולל פגישות עם לקוחות, איתור הזדמנויות חדשות ומתן פתרונות לבעיות יצור
  • עבודה מהמטה, כולל מעקב אחר הזמנות של לקוחות והעצמת פעילות

דרישות התפקיד

  • רקע בתעשיית הפלסטיק, תרכובות כימיות או חומרים
  • ניסיון במכירות שטח מארגון תעשייתי
  • כושר ביטוי ושכנוע
  • נכונות לנסיעות מרובות

תנאי העסקה

  • משרה מלאה, א-ה + שישי אחד לחודש
  • שכר סביב 16,000 ש"ח
  • אזור: נתניה ועמק חפר

כיצד להגיש מועמדות

נא לשלוח קורות חיים למייל: jobs.hr.hagit@gmail.com 

 


סגור
תיאור משרה: קפה דבורה - רמת חן דרושים מלצרים/ות ו/או ברמני/ות לעבודה במשמרות עבודה באווירה ביתית שכר הולם יתרון......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
רמת גן
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור משרה:

קפה דבורה - רמת חן

דרושים מלצרים/ות ו/או ברמני/ות

לעבודה במשמרות

עבודה באווירה ביתית

שכר הולם

יתרון לבעלי ידע בהכנת קפה

יש אפשרות לעבודה רק בימי שישי

העבודה כוללת:

  • שירות לקוחות
  • הכנת משקאות וקינוחים
  • עזרה במטבח

הדרישות:

  • ניסיון קודם בשירות לקוחות
  • נכונות לעבוד במשמרות
  • כושר עבודה בצוות
  • חיוך ותמידיות

אם אתם/ן חובבי/ות קפה ואתם/ן מחפשים/ות עבודה באווירה נעימה, קפה דבורה היא המקום בשבילכם/ן!


סגור
רכז/ת אדמיניסטרציה למרכז קורן תיאור התפקיד רכז/ת אדמיניסטרציה אחראי/ת על ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של מרכז קורן......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
ת'א
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

רכז/ת אדמיניסטרציה למרכז קורן

תיאור התפקיד

רכז/ת אדמיניסטרציה אחראי/ת על ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של מרכז קורן, מרכז לטיפול בלקויי למידה. התפקיד כולל את המשימות הבאות:

  • ניהול יומן פגישות של הצוות המקצועי
  • תיאום פגישות עם לקוחות וספקים
  • טיפול בדואר ובטלפונים
  • ניהול מערכת הנהלת החשבונות
  • ניהול מערכת הרישום של המטופלים
  • סיוע בפעילויות השונות של המרכז

דרישות התפקיד

  • גישה לילדים
  • יחסי אנוש מצויינים
  • סדר וארגון
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - יתרון

תנאי העסקה

  • משרה חלקית
  • ימי עבודה: ראשון עד חמישי
  • שעות עבודה: 14:00-19:00
  • שכר: 9,000 ש"ח + בונוסים

אפשרויות קידום

קיימת אפשרות לעבור למישרת הדרכה בהמשך.

הערות

  • המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
  • המשרה מיועדת לתושבי תל אביב והסביבה

סגור
תיאור משרה שירות לקוחות בסיסי ופשוט משרה מלאה שעות עבודה: 09:00-18:00 (גמיש - אפשרות לסיים מוקדם יותר) תיאור התפק......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
פתח תקווה
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור משרה

שירות לקוחות בסיסי ופשוט

משרה מלאה

שעות עבודה: 09:00-18:00 (גמיש - אפשרות לסיים מוקדם יותר)

תיאור התפקיד:

  • מתן שירות לקוחות בסיסי ופשוט בטלפון, במייל ובאתר האינטרנט
  • מענה לשאלות ובעיות של לקוחות
  • ביצוע פעולות פשוטות כגון אימות הזמנה, שינוי פרטים וכו'

דרישות:

  • יכולת תקשורת ושירות לקוחות טובות
  • ידע בסיס בעברית ובאנגלית
  • נכונות לעבוד במשמרות

המשרה מתאימה למי שמעוניין לעבוד במשרה מלאה בתחום שירות לקוחות, ללא ניסיון קודם.

אנו מחכים לשמוע מכם!

הערה: השעות המצוינות בתיאור התפקיד הן גמישות, והעובד יכול לסיים את יום העבודה מוקדם יותר בהתאם לצורך.


סגור
תיאור משרה פרויקט אונליין יוצא לדרך!! היקף משרה: 2-3 שעות ביום גילאים: 20+ מגדר: גברים ונשים כאחד......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
כל הערים
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור משרה

פרויקט אונליין יוצא לדרך!!

היקף משרה: 2-3 שעות ביום

גילאים: 20+

מגדר: גברים ונשים כאחד

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל ביצוע משימות פשוטות וקלות אונליין, כגון:

  • הקלדת נתונים
  • עיבוד תמונות
  • משימות ניהוליות

דרישות:

  • יכולת לעבוד באופן עצמאי
  • יכולת למידה מהירה
  • חיבור אינטרנט יציב

שכר:

השכר משתנה בהתאם להיקף המשרה וההישגים.

פרטים נוספים:

  • המשרה מיועדת לאנשים בגילאי 20 ומעלה.
  • המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
  • המשרה היא משרה חלקית, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00.
  • המשרה היא משרה מרחוק, מהבית.

הזדמנות מצוינת להרוויח כסף בקלות ובמהירות!


סגור
תיאור משרה: מזכיר/ת מנכ"ל אחריות: ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה, כולל: ניהול יומן המנכ"ל, תיאום וארגון ישיבות ו......
קרא עוד
דרישות התפקיד:
איזורים:
כרמיאל
תחומים:
שלח קו"ח למשרה זו

תיאור משרה: מזכיר/ת מנכ"ל

אחריות:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה, כולל:
    • ניהול יומן המנכ"ל, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
    • ריכוז מערך משאבי אנוש- נוכחות, גיוס ומיון, רווחה ועוד
    • ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
    • סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה בנושאים שונים- הגשת מסמכים וליווי פרויקטים בתקצוב מדינה, הגשה בהתאם לפורמטים הדרושים
    • עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים מתוכנת הקריאה מרחוק
    • אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
    • ריכוז מערך הטלפוניה, המחשוב והביטוחים של החברה תוך מענה לכלל הצרכים, בקרה ומעקב אחר חשבונות הספקים בנושא
    • ביצוע הכנות ותאומים לפרסום מכרזים עצמאיים או משותפים עם גורמי חוץ

דרישות:

  • ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקידים אדמיניסטרטיביים, כולל ניסיון בניהול יומן, תיאום פגישות, ניסוח מסמכים ועבודה מול גורמים חיצוניים
  • ידע מעמיק באופיס 365, כולל Word, Excel, PowerPoint ו-Outlook
  • יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • יכולת ביטוי ועמידה מול קהל
  • כושר ארגון וניהול זמן
  • זמינות לעבודה במשרה מלאה, כולל שעות נוספות במידת הצורך

הצעות:

  • משכורת תחרותית
  • תנאים סוציאליים מעולים
  • אפשרויות קידום והתפתחות

סגור
קטגוריה
ראה הכל
סוג משרה
עיר
ראה הכל
מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים ₪5 מכל משרה שתפורסם דרכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפרסם משרה באתר בעקבות הפרסום שלך יזכה אותך מיידית ב ₪5 שיועברו אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט
תנאי המבצע יכולים להשתנות מעת לעת ועל כך תינתן הודעה למפרסמים.