תיאור התפקיד
מזכירה לעבודה נתמכת המספקת סיוע אדמיניסטרטיבי למסגרת המסייעת לשילוב והשמה של אנשים עם צרכים מיוחדים בשוק החופשי.
תחומי אחריות
השכלה וניסיון
כישורים
יתרונות
ידע נרחב ומיומנויות מחשב ובתוכנות אופיס יכולת ארגונית, יכולת התנסחות בכתב ובעל פה, יכולת תאום וסינון. עבודת צוות, יכולת ניהול עצמי, תודעת שירות גבוה ויחסי אנוש מעולים. יכולת לעבוד בלחץ ועם מס' רב של גורמים פנים וחוץ אירגוניים. רמת אנגלית גבוהה - יתרון ניסיון תעסוקתי בתחום - יתרון
תיאור המשרה
לחברה מובילה בתחום הקמעונאות דרוש/ה פקיד/ת Back Office.
התפקיד כולל:
דרישות:
תנאים:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
תיאור התפקיד
רכז/ת אדמיניסטרציה ופקיד/ת קבלה
דרישות התפקיד:
תיאור התפקיד:
רכז/ת אדמיניסטרציה ופקיד/ת קבלה אחראי/ת על ניהול הצד האדמיניסטרטיבי של החברה, כולל:
הרכז/ת האדמיניסטרציה ופקיד/ת הקבלה הוא/היא חלק חשוב מהצוות והוא/היא אחראי/ת על יצירת רושם ראשוני חיובי עבור לקוחות החברה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש /ה עובד /ת לאדמיניסטרציה וניהול נכסים
תיאור התפקיד
העובד /ת יהיה אחראי /ת על ניהול הנכסים של החברה, כולל:
דרישות התפקיד
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
הגדרת התפקיד
מנהל/ת משרד בתחום הפיננסים
תיאור התפקיד
דרישות התפקיד
נציג/ת מכירות רפואי/ת
תיאור התפקיד
נציג/ת מכירות רפואי/ת אחראי/ת על שיווק ופיתוח עסקי של מוצרים ושירותים רפואיים בבתי חולים ברחבי הארץ.
התפקיד כולל את המשימות הבאות:
דרישות התפקיד
תנאי העסקה
תיאור התפקיד
אחריות אדמיניסטרטיבית על המשרד
דרישות
מאפייני האישיות
הערות
תיאור התפקיד
עובד/ת אדמיניסטרציה
דרישות:
תיאור התפקיד:
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
תיאור תפקיד
אנשי/נשות מכירות שטח לארגון גלובלי גדול
תחומי אחריות:
דרישות:
יתרונות:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
תיאור התפקיד
לרשת אסתטיקה רפואית מובילה דרושים/ות פקידי/ות קבלה.
התפקיד כולל
דרישות התפקיד
תנאי העסקה
הערות